Jawapan yang pasti


kadang-kadang
ada perkara yang kita rasa
kita perlukan jawapan.
Namun, dalam memaksa kita sendiri takut menghadapi kenyataan.
Namun..
ketegasan yang telah ditunjukkan 
dan pelbagai peristiwa membawa aku kepada sebuah jawapan
jawapan yang membuatkan aku kian pasti
apa langkah ku yang seterusnya
menghadapi hidup dengan lebih tenang tampa persoalan yang cukup meragukan.

Ya Tuhan..
elakkan aku dari berasa sedih kerana hambaMu,
cukuplah aku menangis kerana merasa berdosa kepadaMu,
Ya Rahman..
hati kotor ini,
hati kotor ini,
hati kotor ini..

hajat untuk dibersihkan.
Kau `cuci`kanlah ia Ya Allah.

jangan biarkan hati ini semata-mata tunduk dengan dunia Ya Allah..


hadiah seterusnya untuk hari lahir umur ke 21 tahun =)


nim..selamat menjadi orang yang baru ^^v


Sering harungi sendiri kekurangan diri
Hanya Tuhan mengerti
Memang mengharapkan cinta dari Sang Pencipta
Umpama tiada rahsia
Kau sinar hati ini
Ku ingin setiap saat di sisi
Pelita kala hati berduka
Kau hulurkan oh tangan kala hilang arah
Masih Kau hadir jua menepis gelora
Tatkala aku merasa kecewa
Duniaku berubah kelam tak bermakna
Namun semangatMu ada di jiwa
Harapan Kau beri cintaMu bersemi
Air mataku tak bisa menitis
Kau nafas akhirku
Kau yang di hati
malas nak modified lagu orang lagi ;p
Buat assigment pula. heheheh..


Ya Allah.. peliharakan diriku. =)

No comments: