Dia Berbeza

Assalamualaikum wbt 
Mood agak baik malam ni.
sebab semua yang berlaku
rasa sweet sangat..




hmm..
sejak kebelakangan ini,
hidup saya memang macam agak bestttttttt la.. ;p

ok.
mungkin lepas lepas ni.
saya akan tulis post
tentang seseorang
siapa-siapa je
yang saya suka.
yang ada kena mengena dengan kehidupan saya..

cumanya.
hari ni rasa macam nak cerita pasal dia..

adik yang saya tak tahu bila saya rapat dengan dia
bila yang saya rasa
bila saya `lost` saya perlukan pendengar macam dia..

kenapa saya perlukan pendengar macam dia.
sebab..

dia kalau bagi pendapat
tak selindung-selindung,
insurans mulut dia mahal sikit
jadi dia tak kisah kalau kena pun.. kan adik? ;p




in real life,
tak tahu la baru berapa kali saya panggil dia adik..


tadi saya meseg dia 

tak tahu la
tiba-tiba gatal nak meseg 
`akak sayang awak kerana Allah,sayang sangat`

dia balas
`alhamdulillah syukran~tido cni ke depan malam ni?`


cetttttt..

dia memang tak romantik sikit.
katanya nak simpan romantik untuk bakal suami dia.
hahahaha ;p (ada auta di sini)



dari kejauhan
kita akan nampak dia seorang yang tegas
bila tak setuju
tak ada sembunyi-bunyi
cakap je terus dengan sebab kenapa tak setuju.

orang kata,panas tak boleh jumpa panas
bila selisih pendapat,
boleh terbakorrrr...





tapi tak tahu la
kerana pemilik hati ini adalah Allah, 
telah tautkan hati kami.

sebagai seorang kakak
saya banyak belajar dari dia,
saya perlukan pendengar macam dia
saya perlukan sahabat yang beradab macam dia
dia bukan pemaksa,
dia diam, diam menunggu saya bercerita..

ppeerrrgghhhhh..
macam bagus sangat je dia tu kan?

mestilah untuk saya dia sangat bagus.
hujung minggu,
dia akan lapangkan kehidupan dia untuk mendengar kuliah agama dari ulama
semangat yang amat saya kagumi,
kadang-kadang malu dengan sikap pemalas ni =(



sebagai seorang wakil pelajar kat kampus ni
mestilah dia pun orang yang sibuk
tapi
jarang dengar dia mengeluh


bila diberi sebarang tugasan
jarang dia merungut
-setakat ni rasa tak pernah kot dengar dia merungut-
dia mesti fikir
walaupun payah
itu peluang untuk dia

sebab cita-cita dia besar
semangat dia nak bawa Islam tinggi

oooowwwhhhh my adik garang

Demi Allah
dia salah seorang adik yang saya sangat sayang kerana Allah ;,)
Dia punya adab yang saya suka
Dia punya ketegasan

Allah,Allah ,Allah
banyak benda yang membuatkan saya rasa serasi dengan dia

walaupun rasanya TAK PERNAH OUTING SEKALI

HAHAHAHA


TAK PERNAH AMBIL GAMBAR BERDUA


............



ermmmm


tak sweet kan kami?


tapi...



Sweet kan friendship kami?? ;p



siapa dia???



_ _ _ _ binti _ _ _ _ _ _ _ _ 



dia pernah cakap.

`akak,nama ha macam kurang best je.. nanti waktu suami ha akad nikah.. aku terima nikahnya
 ADHA BINTI SULAIMAN.. macam tak best je kak, nama pendek sangat`




saya jawab..
`awak ni... adei... (lupa dialog seterusnya,tapi rasanya dia kena kondem ;p )`



the next bidadari... aamiinn ;,)



sekali lagi.

kitorang tak pernah bergambar sekali.

hehehehehehehe..




ni lagu febret dia
saya dah berjangkit dengan dia

erm..ke dia berjangkit dengan saya???


hehehehehe



aamiinnnnn ;)

7 comments:

MiftahusSyifa' said...

sweetnya anim :)

hanimnorlaila said...

haik..aisyah..stalk nampak ;p

pelawat_dari_tronoh said...

bhagia je ayat...:)

hanimnorlaila said...

perlu ke saddam?
huhuuhuh

pelawat_dari_tronoh said...

prgi mntion nme 2 knape...adoi..kntoi la...

Ukhti Ibtisam said...

ingat ke sape tadi. tapi bila baca 'wakil kampus'. taw dah la . hehe :D

hanimnorlaila said...

hehehehe..
alhamdulillah
Allah tautkan hati ;)