Menuju Ke Situ



Assalamualaikum

ini merupakan post ke 3 yang  di taip~
yang sebelum ni dah padam~

menuju ke situ membawa cerita 2 hati

cik Nor Zarina kamaruddin

dan 

Cik Nur Farhana Ibrahim


Alhamdulillah 
:) 




Moga Allah mempermudahkan segala urusan kalian

membina Baitul Muslim yang diedhai Allah.
amin3..



mereka yang sangat istimewa buat saya~

walaupun kakak dah posting 

saya tak pernah rasa akak jauh dari saya
insyaAllah

hati akak masih bersama saya
hati saya akan terus mengekori akak ;p


buat adik yang disayangi pula..

walaupun berpangkat adik~

tapi kematangan yang ada pada awak
insyaAllah

ilmu agama yang perlu ada tu~memang dah ada
maklumlah bakal ustazah
heheheh


nak buat ucapan tak pandai sangat..


cuma nak quote je lah 


Sana’, salah seorang puteri Al-Banna pernah menceritakan tentang peribadi ibunya:
“Ibuku adalah seorang tua yang mendahulukan kepentingan dakwah melebihi kepentingan diri dan rumahnya. Ibu mengasuh kami dengan sebaik-baiknya, menyediakan rumah untuk menyambut kedatangan ayah yang pasti membawa amanah berat dari dakwahnya, agar ayah dapat merasai ketenangan, walaupun hanya beberapa jam di rumah, untuk kembali sibuk dalam berdakwah”.

kisah lanjut baca kat

lepas ni

saya nak post pasal 
anak saudara pula ;)