nOta HaTi 1:

nota hati:
Ya Allah..
seperti tiada apa lagi yang indah di sini padaku ya Allah..
aku mahu pergi..
pergi dari segala yang bermain dihati ini..
keluarkan aku dari set yang cukup menyakitkan ini ya Allah..
jangan kau biarkan aku dalam putus asa ;,(
aku nak pergi......

aku nak pergi......

aku nak pergi......


 19/8/2011
aku tidak akan berada di sini...

aku tak mampu lagi menanggung apa yang ada di dalam hati..

apa dah terjadi pada diri ini???

AKU PERU BERPALING ARAH
BERPALING TAMPA MENOLEH KEBELAKANG LAGI...


SAHABAT..
SAHABAT..
SAHABAT..


 SAYA AKAN CUBA MEMBINA HIDUP BARU 



MELUPAKAN DAN MEMBINA

JIKA INI YANG TERBAIK...



TEKANAN TAHAP TINGGI SEKARANG NIEH...


LUPAKAN..
LUPAKAN..
LUPAKAN..



ps: sedang cuba membuka hati untuk insan yang benar-benar ku perlu sayangi..
insyaAllah.

2 comments:

Siti Umairah Othman said...

sayang berpada nim, ada setengah orang dia sayang.. tapi dia tak tunjuk... tapi tak dinafikan, fitrah org perempuan, dia mahu penzahiran.. apa pun, selamat bermujahadah, dik.. (:

hanimnorlaila said...

terima kasih kak.. InsyaAllah..sedang belajar untuk perpada2 ;) seperti apa yang dipesan..