BerCaKap SeNdiRi

sejak kebelakangan ni..saya selalu bercakap pasal hati..dan selalu bersedih..lalalala
mungkin kerana tekanan kerja yang terlalu banyak...buat saya jadi laklok..
saya x kisah saya di uji..dah saya doa saya mohon setinggi2 kesabaran..
mana ada kesabaran lahir tampa ujian ;,(
kalau zaman sekolah dulu.
sukar untuk saya rapat dengan sesiapa..
dan
saya selalu bertukar pasangan rapat..
tapi saya sayang 2 2 je..
masa form 1 sampai form 3.citer x best sangat
masuk form 4..saya rapat dengan sorang sahabat ni..nama dia amnah..pandai sangat..
kami rapat..
sampai cikgu kata
awak ni kembar x seiras..
belajar sama2..buat jahat sama2..lalalala
tapi..ukhwah mana tidak di uji..
tiba2... nan pula hadir dalam hidup
krisis dengan amnah memuncak..
memandang saya orang gila kerja..

saya lupakan amnah.. amik tahu dalam diam je

dan teruskan hidup saya sebagai seorang pelajar
dan 
meniti hidup bahagia dengan nan
rapat..........macam adik beradik..
famly nan..famly saya..famly sya..famly nan...
memang jenis saya..kalau rapat..mesti nak kenal mak  ayah dia...


tet. tu kisah budak sekolah menengah...


sekarang saya seorang guru pelatih..
menghadapi situasi yang sama lagi...


saya masih buntu untuk memulakan langkah pertama yang baru..

atau,,
saya nak biarkan saja..

dan mencari insan2 lain.

yang boleh bahagia hidup saya..dan saya bahagiakan hidup dia..



semua ni menjadi persoalan..


macam mana saya nak hadapi hari2 di hadapan...



fenim...fenim...fenim...



out

4 comments:

nursakinah said...

hadapi hari2 di hadapan dengan senyuman.. :))

saya suka kalau awak kenal mak & ayah saya, faily saya.. & saya suka nak kenal family awak..mak & ayah awak.. ;D

hanimnorlaila said...

sakinah ni comel je..awak..awak nak tahu x..saya sayang sgt awk..

Siti Umairah Othman said...

betul ap yang sakinah cakap tu... (puji ex rumate)

Anonymous said...

You pretty much said what i could not effectively communicate. +1

My blog:
rachats credit Rachat de Credit