yA AllaH..aKu x iNgiN fUtUR







Allahuakhbar..
hanya Allah yang tahu gelonjak hati ketika ini
kaki ini ringan sungguh untuk lari
lari ke satu tempat
yang aku tak pasti di mana..




;,(

tapi itu angan2 orang yang putus asa denga rahmat Allah!!!
aku x nak menjadi salah seorang daripada itu..

kerana itu..

aku masih berdiri di sini
menghadapi segala yang telah tertulis

;,(



Ya Allah..
hanya kepadaMu aku boleh sandarkan harapan ;,(

Engkau memilih untuk mengujiku...

aku memohon kerana sifat Ar Rahman dan Ar Rahim Mu..
tolong ya Allah..

kuatkan aku menghadapi semua ini..

jangan biarkan air mata ini terus pecah.

biarlah ia bertakung di dalam hati ku..
sehingga 1 hari..
matahari harapan datang
memberi sinar kebahagiaan.
menyerap segala air mata yang bertakung ini!!





aku tidak pasti..

sampai bila aku mampu bertahan...


tapi ya Allah..

janganlah Kau letakkan aku dikalangan manusia yang futur..


aku masih yakin dengan janji Mu

kemenangan bagi manusia yang sabar ;,(


ampuni aku.

kerana mengalirkan air mata di atas ujian yang kau berikan ini


aku cuba untuk redha..


aku cuba...


dan aku perlu...


untuk redha..



ya Allah..




AKU TAK INGIN FUTUR DENGAN RAHMAT MU


;,(

No comments: