tERima kaSiH kAk LimaH

alhamdulillah..
masih berkesempatan menulis..
semalam saya bertapak di bilik b126 (rasanya la)
hm..
sambil study2... berdiskusi dengan budak tu..
alhamdulillah..
saling mengingatkan..saling menguatkan...

pagi2 lagi...
dia dah dok buat kelakar.. adoi...

ontheway gi kelas tadi..
saya pergi 8.30 pasal kelas start pukul 9
tiba2..
sampai kat kompleks sukan

tiba2 dengar ada orang jerit

`ibu!!!ibu!!`

dalam hati-- anak sape la tuh.. hahaha

saya senyum ja..
macam la hati tak tahu

ni mesti geng2 kak limah -- amira,ain,aimi ;p


dan..

memang tepat sekali.. huhuhu

kenapa saya cakap pasal terima kasih kak limah?


mereka2 ini adalah manusia yang banyak bagi kesan dalam hidup saya sekarang..


kalau x bergaduh.. x hadap muka dalam sehari..
macam tak lengkap je...


walaupun semua adik2...
layan je... seronok ada adik tahu!!

kopoyoan mereka memang buat saya gelak tak kering gusi..

tapi yang saya lebih suka

bersama mereka membuatkan saya lebih terjaga

al-maklumlah...
 mereka2 ni bakal ustazah...


seronok tengok ukhwah mereka..
lagi sorang adah..
budah tu tengok shopping sakan kat langkawi

beli coklat kat kami2 nie ;p



hehehehe


ubat hati ada 5...
yang pertama..
solat malam dikala
baca quran dan maknanya
zikir berpanjangan
berpuasa
dan 
sentiasa bersama orang2 soleh...


soleh ke tidak mereka

hanya Allah yang tahu

tetapi..

bersama  mereka buat saya rasa malu untuk buat dosa...

lalalalalalalalal...

ukhwah...

hari2 makan same2
1 pinggan okies!!


hari2 pergi jemaah same2...

indah...

mereka2 itu 1 kelas...


hanya saya aja yang terlepas..
.



erm.... kenapa cerita pasal mereka?


x de objektif pun...

cume nak cakap

ce citer...ce citer...


akak sayang kalian berempat..
thanks... jadi sebahagian dari hidup akak 
melihat kalian buat akak rasa
akka selalu kena muhasabah diri akak..
lalalalalal....


to all my kak limah geng,
semoga kalian terus berbahagia..
meniti hari dan usia
dengan rasa benci dan cinta keranaNya
dalam ukhwah,
dalam berdakwah,
tunjangnya pastilah kerana Allah
berpesan pesan dengan kebenaran
berpesan pesan dengan kesabaran..

akak pastinya x mampu selamanya bersama kalian
kerana ajal dan maut Allah tentukan
tapi x bermaksud kalian akan hilang dari ingatan
kerana hati ini sudah terpatri
dalam pengembaraan
menuju redha Ilahi




antara wajah2 mereka.. cik adah n aimi...... mane ep??



erm..
lagi 2 orang tu..




mereka2..


keh3...
out!

No comments: