pEng`sTaLkeR` & D` `StaLkEr`

saya x nak rosakkan post saya dengan post2 yang negatif.. 
tapi............




hurm..saya ini pengstalker..

tetapi.. bukan mengstalker untuk mencari kesilapan orang!!


dan kepada insan2 yang mengstalker saya....

teruskan mengstalker...


jika anda teman saya..
anda kian mengenali saya..

jika anda memusuhi saya...


kata2 andalah cerminan untuk saya!!


kepada insan2 yang mencari kesalahan saya..

terima kasih..

tetapi saya mohon untuk anda berterus terang dengan saya!!!


tolonglah berterus terang..

tolong3...



saya x selesa hidup dalam keadaan...


ada insan yang tak puas hati dengan saya..


walaupun saya memang x mampu puaskan hati semua pihak..
tapi saya perlu berusaha ke arah itu...



tolong lah.

terus terang..


meseg ja

kita selesaikan secara dewasa..


okies???


semua dah ada no tepon saya kan??


meseg ja...


meseg kat fb pun ada


kepada pengstalker yang tidak puas hati dengan saya..


jangan terus bebankan hati anda dengan membenci saya

tapi usaha untuk mengubah keadaan..



we are Islam!!! 

and We UNitE for ISLAM!!!!

No comments: