pELuanG iNi

Alhamdulillah..
akhirnya ada gak masa nak update
sambil tunggu mesin baju siap..
berehat jap..





minggu ni sangat2 sibuk..
dimulakan dengan hari isnin yang sibuk memikirkan
malam puisi deklamasi sajak dan puisi melayu

kemudian...
berlatih2
hari rabu..
semua selesai
disambung pula dengan 
festival kesenian Islam


yang gerak kerjanya memang dah bermula

`sebab tu anda boleh lihat saya di mana-mana je`

kadang2 tidur bilik orang tu
kadang2 tidur bilik orang ni

mana sempat tidur
tiidur jela...


siang..

kelas pula...


ISL


blablablabla...







oppsss.. saya tak merungut

tapi bersyukur sangat

pesal Allah bagi saya peluang dan ruang untuk saya mengisi masa dengan perkara yang baik..




kepenatan saya ni x lah sehebat kepenatan ansorullah...


pengorbanan tidur lambat x lah sehebat pengorbanan akak2 saya yang langsung tak tidur......






ALHAMDULILLAH


saya tak menyesal memilih jalan ini ;)





erm..


tadi pergi kaunseling


kak anis tanya

anim suka maktab ni???

saya jawab..
suka sangat kak............

kawan2 saya....
ahli keluarga saya kat maktab ni


saya sayang sangat

akak2...kawan2..adik2..



kak anis cam x caya je..

dia cakap

anim orang pertama akak jumpa sangat sayang maktab..


hehehe

sesi kaunseling yang dijangka pendek





jadi bertambah2 panjang

kalau ikut saya nak sembang lagi

tapi kesian kak anis


ramai lagi kawan2 yang tunggu kat luar ;p








masuk kepada topik asal....



masa kita sekejap ja
gunakan sebaik mungkin
biar berpenat kini
agar tak kecewa kelak...







Alhamdulillah..



selamat berjuang 


hanimnorlaila...

No comments: