kEtEnaNgaN yAnG d`caRi






Assalamualaikum wbt
untuk semua2 yang sudi membaca luahan ini..
jika dilihat..
2 post sebelum ni..
hanya merujuk kepada kesedihan semata2..
maaf..
hampir saya rebah..


saya mula belajar..
bahawa..
kebahagian akan diperoleh melalui kesabaran..



buat teman tersayang..
terima kasih meminjamkan bahumu ketika air mata ini tak mampu lagi ditahan..
pelukan hangat seorang sahabat itu sangat menjadikan ku bahawa masih ada yang berada disisiku..
ciuman kasih seorang sahabat di ubun ku cukup membuat ku tahu..
kau sahabat yang akan bersama ku..
bisikan doa rabitah di telingaku menenggalamkan segala esakkan


Allahuakhbar..
subhanallah..
Alhamdulillah..





saya sayang sahabat saya
bukan dia ja..


saya sayang keluarga saya di sini..

dan

keluarga saya di sana..




Alhamdulillah.

mungkin berkat doa dan semangat

diri makin yakin menghadapi masa yang mendatang...


KESABARAN



itu kuncinya..


tangisan hanya memberikan sedikit kelegaan..

tapi doa itulah yang memberi harapan!!!


HARAPAN yang pasti


cuma tidak pasti masa yang di tetapkan!


aku yakin...

Allah akan memakbulkan doaku..


menangis padaNya menjadikan kita lebih kuat..

mentadabbur al quran

membuatkan kita makin yakin dengan janjiNya







sebesar mana ujian...


sehebat mana bebanan..


HANYA PADA ALLAH SEGALA PENYELESAIAN




terima kasih Ya Allah kerana Kau memilih untuk mengujiku...



No comments: