tAkUt Leerrrr

sebenarnya saya agak sibuk.. 
dan memang sibuk.
tapi.. biarlah..nak share sini jap..
tadi kuliah magrib,,
ustazah bincang wasiat ke 47
segera bertaubat...

hm..
qoute dari kuliah tadi

KITA JANGAN PERNAH RASA PUTUS ASA DENGAN RAHMAT ALLAH


untuk bertaubat..
jangan tangguh2kan...


kita tak tahu kita akan mati bila


waktu tu muka saya panas jer

serius.. takut sangat...


kemudian..

ustazah cakap..
ni

amaran kat jepun..

kat mymar..

tak cukup lagi ke??

ke baru sampai depan mata baru astaghrfirullahalazim???


pintu taubat sentiasa terbuka selagi nyawa tak sampai ke halqum..


kembali lah anim

kembali secepat mungkin


ajal mu semakin hampir

.....


nak tengok sesuatu x ?



kejadian yang berlaku dalam waktu terdekat...ini..
di batu buruk..






ini mungkin petanda awal di Malaysia..


hm.. serius

saya rasa lain sangat sekrang..

takut tu..
bertambah2..



tentera Allah tu ada di bawah tapak kai kita
dan di atas kepala kita..

langit dan bumi

dont play2 la


kembali pada Dia..

tak payah tangguh2 lagi...


kematian tak pernah bertangguh dengan kita


cari taubat,seperti mana kematian mencari kita

but make sure..

find taubat before dead found u...
ps:saya tahu bi saya teruk ;p



out

No comments: