pErhaTiaN kePaDa sEmuA mUriD2 eh..peh..geh.. keh..peh..emph...

Assalamualaikum..
serius.. kerja banyak..
tapi kalau tak bagitahu korang..

takut kesian nanti..
kalau x tahu...
silap2 tak makan  korang x de duit.. hehehehe...



nie..

nak cerita..

tahu tak kenapa saya letak berapa yang dah datang lawat blog saya?

pasal nak kesan sejauh mana saya di stalker... ngeh2..

kalau lebih dari 2 orang sehari tu...

maknenye..

memang saya perlu teruskan penulisan la..

;p


ok...


saya nak bawa anda2 semua ke satu perkara..


jom


murid-murid dah hafal belum??
hmmm..


ini langkah terbaru untuk terus menjaga murid2 yang suka sangat buat masalah!langgar peraturan! murid2 ni nakal sangat la... hari2 buat masalah... murid2....murid2...
ah?? tak nampak??


jap..
nampak???





ok..
ulang suara....





apa lagi korang nak tahu??






Tak puas hati lagi??

telah diluluskan dalam mesyuarat m3p bil 2/2011 bertarikh 2 Mac 2011


JANGAN BISING-BISING...


MURID-MURID IKUT AJE YE


JAGA BARANG ELOK-ELOK....
NANTI KENA KELUAR DUIT LAGI..


terima kasih untuk selak kunci yang paling baik yang ada ditandas aras saya ini ;)






paling teruk pun cam ni je... x pe..murid2 kreatif....



masalah untuk lahirkan inovasi...

ngeh3...


out.

No comments: