kAkAk KDC yAnG RoMaNtik

Alhamdulillah...jam menunjukkan 2 pagi..
saya baru habis mengarang..tapi gatal nak menaip lagi.hehehe..x pe la..
rumate bagus~adah junior p.a~ dah syok tidur..
saya pula masih berjaga dengan ditemani radio ikim...
baru samapi dari terengganu
bas bertolak pukul 10.05 a.m dan saya sampai 7.30 p.m...
perjalanan yang agak panjang.. 
naik teksi bayar 11ringgit..puas bertawar dengan pakcik2 tu...
sampai asrama.. pagar dah kunci...
bila mak cik guard buka~rezeki mek cik tu~dapat makan kerepok lekor~losonh~ hehehe
balik2 bilik...masuk bilik....
atas almari buku... ada satu surat..
berserta duit 5 ringgit..

surat tu berisi..

Assalamualaikum..
terima kasih banyak sebab kakak yang duduk bilik ni pinjam 
-sejadah
-hanger
dll..
serta akak ambil bedak aiken sikit...
terima kasih ye...




lawak aku baca surat ni...










dia tinggal duit gak 5 ringgit..
dengan separuh rim kertas A4..maknenye dah tak payah beli kertas A4 kot untuk sem ni..heeheh..alhamdulillah..








nak tengok surat tu???



actually..
saya yang tulis surat kat akak tu.. membenarkan dia guna apa yang ada di bahagian saya la...


tapi tak mengharapkan balasan sikit pun...


tapi.. akak KDC ni sangat bagus.....


bilik ditinggal dengan kemas ;)


siap bersurat2 lagi.. heheheh


erm...apa surat saya bagi kat akak tu???

rahsia la ;p



erm....


inilah dunia guru...

dihuni insan yang berhati lembut..
berseni..
berjiwa menghormati..


Semoga Allah memberi kemurahan rezeki kepada akak KDC yang duduk bilik aku ni...



serius sangat.... saya rasa terharu dengan surat tu.
tapi saya yakin... ramai lagi yang dapat ;) kan3


cikgu2 memang romantik la.heheheh




ps: saya memang suka balas2 surat....
 erm.. ada sesiapa nak balas2 surat dengan saya? ;p



out.

No comments: