bUat diA yAnG sAya X pASti SiaPa

Saya adalah bakal sayap kiri awak
jika jodoh kita telah tertulis..

kepada awak yang saya tak pasti siapa
saya mengharap agar awak dapat menjadi pemimpin untuk kita
oleh itu,
bermula dari sekarang
pimpinlah dirimu
dengan.. meminpin nafsumu


kepada awak yang saya tak pasti siapa
saya tak layak untuk mengharapkan awak menjadi sempurna
saya tak layak untuk berangan seperti itu
tapi saya sangat berharap agar awak
berusaha sesempurna yang awak mampu
kerana... kita adalah apa yang kita buat..



awak... saya bukan lah wanita solehah yang sentiasa menundukkan pandangan..
terkadang..saya juga terlepas pandang..
saya bukan ingin cemburu kepalang..
tetapi..
moga awak pandai mengikut segala ajaran..
ikhtilatmu itu menjadi 1 ukuran..
sebesar mana rasa keimanan..

iya..aku kejam..
kerana aku kini menutup peluang
menutup peluang untuk kita terus bergelumang
antara haq dan kebatilan
tindakan ini aku bukan sekadar suka sukaan
tapi aku masih sedar. bahawa diriku..masih memburu cinta tuhan..


sila letakkan titik hitam
sebagai noktah perkenalan.
sehingga 1 saat
di mana.. yang sudah memang ditentukan..
hilangkan segala yang masih lekat di ingatan

mulakan hidup baru dengan penuh kekuatan..

bahawa aku dan kamu

masih banyak urusan..





tak kan kalah dengan ujian


kerana aku ingin


menjadi hamba sejati Ar Rahman!





ps:malam ni sebelum tidur-jiwang jap ;p


No comments: