bEst tAk kARtUn?

Assalamualaikum.. tak tahu..tiba2 rajin nak menulis..
tadi duduk kat luar.. ada orang buka kartun
mula2 nak layan... tapi lama kelamaan..
malu sangat...
sangat lucah kot kartun tu.. 
saya tipu eh?? ok...
nanti saya tunjuk --kalau jumpa--

korang zaman kartun dulu apa??
macam saya..
keluangman...usop sontorian.. dragon ball.. ultraman.. erkkk
boleh kata.. kartun baik2 la.. yeke??


 ini baru sikit




tiba2 teringat 
saya tahu.. budak2 ipgkpm tu mesti nakkkkkkk sangat lagu keluangman versi cikgu Ismail tu kan???
jap saya taip kalau ingat ;p

dia.. bagai seorang pahlawan..
menyebarkan ilmu.. dengan sepenuh usaha..
dengan kesabaran.. mencurahkan baktinya..
mengajar mendidik..
kami semua muridnya..
dialah satria..
walaupun di mana jua
dia datang memberi apa  saja
demi untuk.. nusa dan bangsa..
cikgu Ismail3.....





OK.. gadis2 ipgkpm?? puas hati?
hafal lagu ni ye ;p
nak letak nama sendiri pun boleh..
ngeh3....


ok.. kembali pada topik asal...


kalau kita zaman dulu..
suci je..
dah baligh pun.
tak tahu apa2 lagi



tapi bebudak sekarang....
sangat2 advance....
sangat.........
kenapa?? tak percaya ke??

cuba tanya cikgu cikgi yang dah praktikum..
setiap orang kot
mesti ada pengalaman pasai benda ni...



hawaiq jadi lagu tu??
dulu cheq pernah tengok the arrivals..
dia tunjuk..macam mana.. mula2 dia buat lukisan lucah..
dia belit kot situ..kot sini..last2 jadi kartun yang kita tengok..dok gelak sama2 tuh....
ye.betullll..tak percaya??  
cari siri the arrivals kat you tube..
baru kome faham...


haq ni ok sikit.. ok2...


kita tak leh salahkan bebudak..tugas kita jaga depa
kartun tu..jangan bagi tengok semua
tapi jangan halang semua!
banyak je kartun melayu yang bagus2..

tu la..dok makan spageti ja..pizza.. sampai budu dengan tempoyak pun dah tak kenal


kanak2 memang perlukan hiburan..
hiburan yang buat depa berfikir..
dan maju kehadapan...


kartun best apa

se`comel2` wonderpets tu pun..
ramai orang suka!
hahahahah


gambar hiasan je...




ni.. yang dok belajaw kos animasi ni..
belajaw pasai Islam lebih2 sikit

sat lagi.. buat cerita.. jangan dok kartun perempuan pakai bikini ja yang ada

tolong lah!! please.........


encik media massa..
tahukah peranan anda sangat besar kepada pemikiran kanak2????


pengaruh anda sangat2 besar!!!!!




jadi.. kartun Islamik memang perlu ditambah

paling taqqq la kan....

kartun yang bawa nilai murni

ni tak habis2..
gaduh... cinta... yakssss --- tiru kawan saya-- ;p



semalam saya tengok kartun yang ajar bahasa Arab
bapak bagus kot....



tengok cikgu dia..


PAKAI SKIRT..
AJAW BAHASA ARAB..
PELAJAR PEREMPUAN.. 
XPAKAI TUDUNG...


mungkin dia ubah dialog..sebenarnya tu citer kartun lain..
mungkin la...
kalau begitu memang dari asal...


memang taqqqq llllaaaaa
memang tak tau r nak cakap per.........



erk...

ps:apabila agama dipisahkan dengan kehidupan.. lahirkan kebebasan tampa batasan, manusia hilang pegangan dan rasa bertuhan.. nikmat dunia menjadi matlamat dan tujuan..


bangkit2!!!! bubar2!!!

bangkit apa?? bubar apa??


apa2 yang tak sesuai dengan Islam.. 
faham??????


mood-- bengan kot dengan kartun tuh! 
rosak budak2..

isu semasa sekarang..erkk..boleh tak untuk malaysia.. kita buat.. HUB HIBURAN?? ganti ultraman tu??hub hiburankan nak selamatkan ekonomi negara kita ;) kan3???

No comments: