nAk haDiah puLak??

okies..
hari ni saya agak free
tapi kerja saya agak banyak
tiba2...
adik junior matematik
cik sitti sham amir mintak hadiah

sanah helwah dia yang ke............ 19 tahun ;)


dia nak hadiah...
tapi...
nak bagi apa ep???

mula2... bagi ni dulu kot...




betul.. x de idea untuk dia...

hm...


Allahummasoliaalasaidinamuhammad..


Bismillahorohamanirrohim...


Ya Allah..
aku mencintai dia dengan segenap jiwa ku
aku tak mampu gembirakan dia dengan harta dunia..
aku tidak mampu memastikan dia sentiasa bahagia..
kehadiran dia dalam hidupku..
ku terima sebagai satu amanah
walaupun ku benar2 tidak pasti
adakah aku telah melaksanakan amanah tersebut





adikku fillah..
awak dah 19 tahun..
dah besaq dah..
Allahuakhbar...
umur mu bertambah bermakna WAKTUMU KIAN BERKURANG!!!
kematian semakin hampir.
waktu semakin suntuk...
sudah berapa banyak amal kita?
sudah berapa banyak dosa kita??
YA ALLAH..
AMPUNKANLAH DOSA KAMI
KEPADA ENGKAU KAMI MENYEMBAH,
KEPADA ENGKAU KAMI MEMINTA TOLONG
TUNJUKI KAMI JALAN YANG LURUS YA ALLAH...


adikku...
syukur..
hari ini.. Allah masih memberikan kesempatan kepada kita..
untuk terus mengambil segala nikmatnya..
Alhamdulillah...


sitti sham amir...

hiasilah diri mu dengan akhlak islamiyah
mantapkan dirimu dengan pengangan akidah
fahamkan dirimu dengan  feqah
hidupkan jiwamu dengan sirah
rujukan utamamu semestinya al quran dan sunnah
IZINKAN DIRIMU UNTUK SENTIASA DITARBIYAH
agar hidup mu menggapai redha Allah..




adikku

pesanan ini sebenarnya buat diriku sendiri
sengaja ku biaskan juga kepada saudari
agar kita sama2 berkongsi
hidupkan jiwa dengan menghayati pesanan Nabi
mantapkan iman dengan mendalami syariah Ilahi




aku mencintaimu dengan segenap jiwa ku


`tidak beriman seorang mukmin itu sehingga ia mencintai orang lain lebih dari mencintai diri sendiri`



ALAM INI MENJADI SAKSI

BAHAWA AKU MENCINTAIMU KERANA ILAHI




SANAH HELWAH YA UKHTI

;) 






No comments: