di Mana KebeRaNian itu?

Alhamdulillah
sekarang kampus saya sangat kecoh dengan pidato
tak...pengucapan awam la kira..
ada KULIM..kuliah 5 minit lepas subuh.. student kena bagi..
ada pertandingan pidato anjuran budak PISMP BM
ada pertandingan pidato JPP
banyak3....



sabaq....sabaq..sabaq...

kemudian adala insan2 yang terpilih untuk menjadi wakil kelas..
dan saya??
salah seorang....
tarikh pertandingan bulan 4 ni..

saya memang tak de pengalaman berpidato..


tapi...

demi Islam.. 
saya perlu berubah...




tingkatkan potensi diri

berucap dihadapan...

tak mati pun..
paling tak pun.
saya pengsan je kot.. hahahah ;p


saya perlu berubah.. berubah untuk berkata ya...
berkata ya untuk kurangkan tidur..

berkata ya untuk menjadi lebih cekap

berkata ya untuk segala2nya....

DEMI UNTUK ISLAM

sebelum itu..

saya perlu untuk tingkatkan diri saya..

bina diri saya...


erm.......






HANIM NORLAILA BINTI MAMAT

 BERANI UNTUK BERUBAH

ALLAHUAKHBAR!!!

2 comments:

ira said...

hai hanim..^^
nice blog..
berubah kerana Allah.yes.tol tue^^
Allahuakbar!

btw,,sy kwn tira n i'm already follow u

MerPati tErbAng MenCarI ...... said...

wsalam ira.. heheh
kawan tira ye..salam ukhwah kerana Allah ;) terima kasih datang sini ;)
hajat doa dan nasihat dari awak :)