ku sAngKa kaNan,rUpanYa kiRi

Toktoktok
Ada orang tak??
Tak de kot
Tapi
Nak bagi salam gak
Assalamualaikum.. hehehe
Apa kena dengan kanan kiri ni?
Saya bukan bakal cikgu sains
Heheheh
Nak cerita pasal hari ni..bila mana
Kasut saya tercabut tapak..
Ini bukan kali pertama ye ;p






kisahnya macam ni
sejak minggu lepas..
kasut kuliah saya disebelah kanan

mulutnya dah terbuka macam mulut buaya

heheheh

ok...

saya kata.. sabar dulu la..
duit tak de ni
nak beli kasut sukan untuk big lagi
nak cari sport sandal lagi
mana mau kutip duit ma??

kan best kalau saya ada kat rembau semalam

boleh join kutip duit syiling

75000 ringgit tuh!!!
hehehehe


sedang kusyuk dengar kuliah TITAS tadi
tiba2 rasa ada benda tergantung di kaki kiriku..
ingat apa la...
sekali

kelihatan tapak kasutku di sebelah kiri
sedang tergantung2..
menunggu masa menyembah bumi ;p


sekali...
balik je kuliah.. tup cabut.heheheh


saya tunggu semua classmate balik..baru saya balik

lalu jalan sunyi
blok N,H tu.. hahaha
sampai kat muzium lama.. intai orang kat jalan 
kot2..
ada orang

tunggu jalan lengang.. hahahah
cepat2 jalan ke asrama
dengan keadaan kasut tinggi sebelah..


tengah jalan tu saya fikir

aku ingat... kasut aku ni
kanan akan musnah dulu.. pasal mulut dah ternganga macam mulut buAya...
tapi... dengan tiba2 Allah takdirkan
tapak kasut kiri aku tercabut dulu
jadi confirm2 kasut kiri ni dah rosak
dan lagi confirm
memang kasut ni rosak


subhanallah
aku merancang..Allah juga merancang
dan Allah sebaik2 merancang

semalam aku pergi hospital
aku tengok orang sakit ramai
pada aku
probability untuk mati mesti la dorang
tapi...
sebanrnya
probability aku dan dia sama
1/2 dua
hidup mati ni rahsia Allah

kita mentakbir,Allah mentakdir
pasti takdir Allah yang terhebat..



Gelak2 jugak tengok kasut den tuh

tapi
tengok hikmah Allah nak tegur den
supaya
ingat mati..


out

ps:malam ni nak gi makan dengan dr mahadir,
kasut dah rosak
pakai selipar jepun boleH??
ala... nak kuar tak boleh pasal petang ni ada perjumpaan BIG







hmmm..
gambar..
malam ni lau free i upload ;p 

No comments: