UnTuK aWaKkkkkk



Sukar untuk saya tafsirkan
apa sebenarnya keinginan hati ini
ok.. masalah antara saya dan awak
memang saya silap
terlalu banyak ambil tahu pasal awak
sebab tu awak mengamuk

:p

tak semena2.. saya kena marah dengan awk hari ni
awak... menggigil saya baca meseg awak..
macam mana saya nak cakap ep???

pertama.
saya mintak maaf banyak2... (dah berapa kali dah saya mintak maaf)

kedua
elakkan daripada kita jumpa ep?? saya tak mampu berhadapan dengan awak lagi

ke tiga
InsyaAllah.. hanya Allah,awak dan saya je yang tahu --tapi memang ada orang yang tahu..
dia suruh saya jangan putus asa
TAPI SAYA DAH PUTUS ADA DAH

segalanya dah dipadam
no phone, emel, fb,ym... semuanya (demi kebaikan awak)

kalau kita jumpa cam ne???

awak dengan hidup awak

saya dengan hidup saya


SAYA DAH BENCI AWAK KE???




saya tak kan pernah benci awak
tapi selagi dekat saya dengan awak.. lagi benci awak nanti pada saya
(saya tak rasa awak akan baca semua ni)


MUNGKIN KITA BUKAN DI LANDASAN YANG SAMA

awak dengan kawan2 awak

saya dengan kawan2 saya


tapi saya tak pernah putus asa berharap agar satu hari nanti

awak,kawan2 awk,kawan2 saya,saya... satu geng =)




macam mana saya nak berhadapan dengan awak ni????




MOGA ALLAH SWT MEMBERI KEKUATAN KEPADA SAYA
BERHADAPAN DENGAN AWAK


takut saya masih lagi berbaki baca meseg awak tadi-- aisshhhh



monolog saya...


KALAU KITA TAK JUMPA LAGI TAHUN DEPAN...

JANGAN BIMBANG
SAYA DAH MAAFKAN AWAK..
DAN AWAK
MAAFKAN SAYA GAK EP =)





ASSALAMUALAIKUM WBT


No comments: