rEsULt oH rEsULt




Alhamdulillah.
semalam..tengah2 dok kemaskan blog yang berterabur dengan link
saya terpandang..tiba2 upp punyer link naik
rupanya result untuk ppismp sem3,pismp sem8,kpli 2010 dah keluar
erm... im the lowest in my class..
tapi betoi.. saya tak de la sedih sangat..
pasal bersedih untuk sesuatu yang da lepas tu macam... ntah...
ok..
sesiapa nak check result tu klik mana result saya!!
he3..
saya punyer pointer sem ni 3.30...
dan keseluruhan 3.32
member2 dalam kelas semua hebat2...
3.7 ada..
3.6 ,3.5, 3.4
hm.. tapi kami semua gembira!!!
pasal tak ada yang kena repeat
repeat itu satu ujian yang berat
Allah akan pilih insan2 yang benar2 hebat je untuk di uji
kepada sahabatku yang diuji sebegitu...
cuma fikirkan..
Allah bersama2 kamu
kamu mesti boleh buat punya!!!
tahniah untuk cikgu yang ajar saya--walaupun mungkin cg kecewa kot ngan saya =(
tahniah kt keluarga saya--x henti2 tolong saya
tahniah kat sahabat2 saya-ajar saya.. support saya
tahniah kat akak2
tahniah kat kawan2 yang x sekuliah
tahniah kat semua
kecuali diri saya ;)
ps:kepada yang diucapkan tahniah.. anda perlu mendoakan kejayaan saya dunia akhirat
kepada diri saya
keputusan kali ini tak mengejutkan...
cuma... saya bertanggungjawab untuk menjadikannya lebih baik pada masa depan
semua terletak pada usaha dan tindakan saya
tapi ingat
KITA MANUSIA MENTADBIR
ALLAH YANG MENENTUKAN DENGAN TAKDIR
DAN PASTINYA TAKDIR LEBIH HEBAT DARI TADBIR

la tahzan, Innallaha ma`ana...
ni sahabat saya selalu cakap kat saya

akak naqibah saya selalu cakap kat saya
dalam hidup ni
1 je kita perlu buat

sabar dan jangan putus asa


ye!!!!!

dengan ini..
saya berjanji untuk terus berusaha
supaya saya tidak jadi
PENDAKWAH ISLAM,  PENJENAYAH AKADEMIK

saya x nak orang cakap
orang yang sibuk dengan urusan2 islam,
slow in academik
saya x nak jadi punca fitnah itu!!!

hanim norlaila mamat
anda perlu usaha kearah itu...


jangan pernah terfikir untuk behenti dari berusaha

target pismp- 3.75 and above
tinggi sangat ke??
tak.. my lect cakap
kalau kita nak berjaya.. kita kena target 100.. jadi usaha kita mungkin hanya 80
kalau kita dah target 80..kita punya usaha hanya 60
--madam roslina mohd rasdi--

kalau saya target 3.75
usaha saya paling kurang 3.5
ye dak??
hahahah
kadang2 impian itu menjadi turning point untuk terus mengejar kejayaan ;)






tapi dengan Allah
I need 4 flat!!
A untuk Akidah
A untuk Akhlak
A untuk Amalan
A untuk Agen perubahan masyarakat (bakal guru)

dan A untuk semua yang menjadi kewajipan ku as muslim



YA ALLAH..AKU PERLUKAN KEKUATAN DARI MU, TIADA DAYA UPAYA KU UNTUK MELAKSANAKAN SESUATU KECUALI DENGAN KEIZINANMU
JADIKANLAH AKU HAMBAMU YANG BERJAYA DIDUNIA DAN AKHIRAT

JAUHILAH DIRIKU,KAUM KELUARGAKU,SAHABAT2 KU,GURU2 KU,SEMUA ORANG ISLAM JAUH DARI AZAB API NERAKA MU,AZAB KUBUR MU,FITNAH HIDUP DAN MATI,DAN FITNAH AL MASIKH DAJJAL



31 hb 12 2011. saya akan menaiki bas pada pukul 9.30 pm di MBKT untuk menuju ke Melaka dengan satu cita2 baru.. Saya ke sana untuk mendapatkan kuliah dan tarbiyah
dua2 saya perlukan...
supaya saya boleh menjadi insan yang benar2 insan...

aish..
rindu pulak kat maktab perempuan melayu melaka tu... hahaha


erk..saya belajar kat melaka je..bukan mesir.. he3

4 comments:

Bintun Sazali said...

Saya pun asyik pasang target nak dptkan 3.5 ke atas. wlpon org sibuk nak 3.7 ke atas. sbb sy rasakan diri sy tak mmpu. huhu

dan lagi satu, usaha sy pun bukan utk 3.5 ke ats..jd dpt yg ok2 je la. huhu..

apapun, thniah mak ela! Shingga ketemu di alam degree nanti..:)

MerPati tErbAng MenCarI ...... said...

bintun..mampu ke tak
kemudian kira
kita berkuasa untuk mentadbir
tapi..
kita serahkan pada Allah untuk mentakdirkan pada kita.. he3

yup..sehingga jumpa lagi
dengan kematangan
dengan semangat untuk berubah!!

'izzah said...

salam..nice entri pnuh tazkirah n muhasabah brsma..smer2 kta brusaha demi din trcinta..salam mujahadah ukhti..

MerPati tErbAng MenCarI ...... said...

waalaikumussalam wbt kakak ku terchinta chanduri-- erkk..berkawan dengan bintun/.. ha3
ku sambut salam mujahadah itu kak
ku mohon kita berpimpin bersama melalui segala onak.
InsyaAllah