PTD@ STP ilham daripada ETP

hurm...
berat saya nak menaip sebenarnya..
namun.. sekian lama mencari turning point...
mungkin inilah saatnya..
amin3.........


PROGRAM TRANSFORMASI DIRI @ SELF TRANSFORMATION PROGRAMME...




ilham daripada program transfomasi ekonomi malaysia..
ketika hangat dihuraikan waktu makan di cafe pagi tadi...
seronok bila berbual dengan orang yang sefiqrah...
sangat berbeza......
tapi.. tidaklah ku katakan... yang lain tak best.....


lagi satu....

kerana perbincangan tadi..
banyak masalah masyarakat...
negara...
agama...
membuatkan aku berfikir..

mungkin sebab ini aku terpilih..
walaupun tidak layak..
itu lebih baik..
daripada dibiarkan islam tampa penggerak....





mungkin.. aku salah seorang yang perlu menjadi penggerak itu..
sambil itu.. boleh aku majukan diri aku....



thanks to Allah....
juga..... zuraida.. syafiqah... pa`ien.. ina.. dan farah... bakal2 ustazah yang telah mencelikkan mata saya... menghamparkan masalah masyarakat..
dan membuatkan saya bersemangat untuk sama2 berjuang bersama2 mereka....









dan kini...


saya akan berusaha untuk laksanakan
`program transformasi diri..`

saya takut dengan janji2 Allah pada surah As-saff

saya perlukan kawan2 untuk terus menerus memimpin saya dan mengingatkan saya.




saya terima apa yang berlaku dan bakal berlaku..


selagi berdaya dan terdaya..

saya akan berusaha untuk mengambil tempat di dalam perjuangan ini...


takbir!!!!!!!!!!!!!!





saya perlu berubah...


bermula.....








SEKARANG!!!!!!!!!!!!











kring!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loceng dah berbunyi...
cikgu kena keluar dari kelas...
semua bangun..
terima kAasih cikgu !!!!

out....

No comments: