aiSkRim gOrEnG..


sejak 2 menjak ni.. rasa rindu kat kawan2..
tadi baru pergi jumpa wa.. bakal engineer nieh.. segan aku dengan dia.. nampak muka ke`educated` an dia tuh.. he3...
balik kat rumah.. aku berfacebook dengan nan.. esok dia balik terengganu..
statistician yang tidak kurang jugak hebatnya.



reunion kat mydin..


.

teringat memori aiskrim goreng dengan sahabat2 aku dulu.
nak tulis la sikit nama dorang..
men,wa,tira,mira,che da,sarah,nan, dan nat..

anda2 semua sangat membahagiakan hidup saya
walaupun hidup kita poyos je masa tuh..
tapi kita masih tidak meninggalkan nilai2 murni memandangkan kita budak kelas depan.. nge..



jalan2 kat muzium

sekarang.. kita dah bawa haluan masing2...

sob3..
korang semua tahu dop..
saya sangat rindukan saat kita merasai nikmat Allah..makan aiskrim goreng setiap kali lepas test??atau exam..
jalan ramai2.. lepas solat..
kemudian.. makan kat tengah padang..
saya sangat rindukan saat itu...
mungkin bila kita buat reunion.. kita kena cari la aiskrim goreng lagi...




lepak kat pantai--tapi saya tak join waktu ni


sayang.. hanya Allah yang tahu betapa saya sangat mengasihi kalian semua..
kejayaan kita bersama.. itulah yang saya nak sangat.. erm.. jom.. kita kenang zaman kegemilangan kita dulu :p


teringat masa dulu.. korang semua buat lawak.. masa tu saya tengah minum.. saya tak mampu tahan gelak.. jadi.. habislah che da dan wa jadi mangsa semburan air saya. maafkan saya :( + =) + =)


tak tahu cam ne dorang boleh sesat di sini


kat kelas..kalau buku hilang.. semua akan rujuk saya.. bukan pasal saya jaga kauter buku..
tapi saya adalah suspek utama bila buku hilang.... bawah meja saya penuh buku...
tempat duduk belakang pun.. buku saya lagi.. maafkan saya awak semua.. :p
awak semua sangat bersabar dengan saya...


ingat tak masa kita jalan ramai2 nak pergi bank??
ingat tak masa wa jatuh motor betul2 depan kita...
sedih sangat masa tu... sian wa..
kerana nak tegur kita.. tak nampak pasir.. cedera lah dia...
bila lalu tempat tu.. sampai sekarang teringat..ye la.. member jatuh depan mata...



sebelum kita masing2 nak berpindah.. kita buat reunion..
peristiwa malang menimpa lagi bila motor anim dan nan kena saman..
lagi lawak.. setiap orang derma 2 ringgit kot untuk tanggung duit saman tu..
rasa nak cekik je polis tu..
padahal sticker P tu ada je..cuma kami tak nampak!! tu motor orang...



mira-- sahabat yang pooyos yang sangat saya sayang.
awak ingat tak masa kita nangis.. awak tak suka saya buli nan??
terima kasih tegur saya.. :) moga ikatan kasih kita terbina keranaNya..



hatira-- bakal guru jugak nieh..
sama2 penat pergi kawad renjer.. tapi awak yang berkawad.. saya buat air je..
:) susah senang kita sama2... moga hati kita akan terus tertaut..
hanya Allah yang tahu betapa saya sayang ukhwah kita..
sama2 kita berjuang jadi cikgu ep???


che da-- sahabat yang kini tengah berjuang dengan STPM..
saya doakan semoga awak tak pernah putus asa..setaip orang..Allah dah beri rezeki masing2..

mysarah--awak selalu dibuli.. nge... kakak yang garang... ha3..


natrah--cheff kami.. kenyang kerana kamu sayang... ntah dmana awak menghilang sekarang..saya masih berharap.. awak akan muncul kembali... :)

nan--- saya sayang awak sangat2... susah senang sama2.. ingat bas buruk tu??
sampai sekarang saya masuh menggunakan bas tu...

raya rumah cikgu hawariah
SAHABATKU SAYANG..WALAUPUN KITA TERPISAH JAUH.. MASING2 MENGEJAR CITA2..
DIRI INI MASIH LAGI MENYAYANGI KALIAN... TERSANGAT2....


No comments: