MeMBer, SainG, SaHabAt..





Bismillahirohmanirohim...
alhamdulillah... tergerak juga nak menaip malam ni walaupun agak kesibukan dan ketakutan. Berita mengejutkan `seorang lelaki masuk maktab` membuatkan saya tak berani tak merayau2 malam ni.
ish... kenapa nak bercakap topik member ni..
mungkin 2 3 hari ini.. saya sedikit teruji dengan `peristiwa2` yanr berlaku pada diri saya...

bukan nak mengumpat.. pada awak yang membaca.. maafkan saya, ini hanya sesi luahan perasaan sahaja... kepada awak :
`saya betul2 tak tahu apa dosa saya pada awak... saya anggap awak istimewa gak dalam hidup saya.. saya tak pasti dengan perubahan awak.. dan perubahan awak itu mengganggu jiwa saya.. hu3... saya tak sangka akan menitiskan air mata kerana awak...-- saya dah pujuk awak.. saya cuba cari hadis..untuk kembalikan kita kepada era baru---
tidak halal bagi seorang islam jika tidak menegur saudaranya selama tiga hari.. tapi.... awak tak tegur saya lagi.... `
saya tak tahu apa saya perlu buat...
cuma memerhatikan mu dari jauh dan mendoakan dirimu agar sentiasa bahagia....

awak--- apa status awak dengan saya sekarang???



kak siti rodhiah.. i luv u coz Allah..
dating pertama kita.. bersiar2 diperkarangan IPGKPM...
InsyaAllah.. kalau ada rezeki akak, sama2 kita menuntut ilmu di sini ye..
saya jadi senior akak ep :p
akak... terlalu banyak saya dapat daripada akak...
Allah pertemukan kita dengan satu niat..
Lillahitaala... rasa bertuah diri ni dapat mengenali akak..
diri ini juga sudah mula menyayangi akak...kerana Allah..
jumpa lagi nanti...

akak--- member,saing,sahabat???



bahjatu sholihah...
awak romantik la sekarang.. ha3.. Allahuakhbar.. terima kasih pasal kuatkan saya semalam ketika saya kata...
`nantikan musibah apabila sesuatu perkara itu diberikan kepada bukan ahlinya`
awak pun cakap pada saya, kita anggap ni peluang untuk kita baiki diri ye..
kita disituasi yang sama... Kita cuba dulu ye....

bahjah--- saya sayang awak.. biar Allah tentukan apa status kita...





kamu....
awak antara member ipg lain yang banyak bantu saya, dan beri pengajaran kat saya.. tak kira assignment, ilmu matematik ataupun ilmu agama... kadang2... malu dengan awak.. tapi tak pe.. saya anggap, setiap patah nasihat awak bagi tuh.. sebagai nasihat yang sangat berguna untuk saya..
`dakwah tu.. macam kita main skuasy... kita pukul bola tu ke dinding.. bola tu akan kembali pada kita balik... macam tu juga apa kita katakan, nasihat kita berikan.. atau apa2 la...`---- macam uncle saya cakap.. we get what we give... ye dak??

awak--- teruskan perkongsian info dan ilmu anda :)



faratihah---- ha3... i merajuk dengan u la sayang...
tapi saya gembira sangat dengan meseg semalam... farati cakap..
`tak perlu fikir pasal naqibah.. tiada apa2 pada title tu.. yang lebih penting adalah usaha kita.. anggap ini tarbiyah dari Allah untuk kita.. ingat... output kita bagi 50..kita dapat 2 kali ganda input.. jadi 100... buatlah.. kerana Allah.. Allah tak memandang hasil..Allah pandang usaha`



faratihah-- sahabat lillahitaala...




MATHEMATICIANS SEM3 JULY 2009
banyak yang saya belajar dari korang.. kita gaduh.. kita kutuk2.. kita terus terang.. kita mintak maaf.... dan sekarang,, kita bahagia..
saya sayang awak semua.. saya nak mention nama sorang2
JAMILAH, HIDAYAH,AIDA,KAK ODI, MIRA,MIRAH,AMAL,INA,AZI,KAK BIE,KAK SYARA,ZIRA, SITI,AYU,ANA,ALYAA,SHIMA....







I LOVE YOU SO MUCH..
saya tak kan belajar tentang kehidupan kalau saya tak hidup bersama korang..

Allahuakhbar..

Ya Allah.. ikatlah hati2 ini dengan rasa cinta yang terbina keranaMu..
teguhkan hati ini untuk terus ikhlas bermadu kasih keranaMu...
cinta kami bina.. biarlah sampai ke syurga...


4 comments:

Bintun Sazali said...

ehem..ambe duk mane?..haha..:p

sweet ah..cik merpati pun romantik juge..haha..^^

tak salah bercinta dgn shbt!..:)

MerPati tErbAng MenCarI ...... said...

bintun... kita tak de lagi gambar berdua
kita segan la nak buat request nak bergambar dengan bintun..
tapi kalau bintun izinkan.. kita gembira sgt...

Bintun Sazali said...

haha...malu ah..kamu nih!..:p
nway..sy sebenarnya tak suker la bgambar2 ni...hhaa..;p
gurau jek..insyaAllah,biiznillah!..:)

MerPati tErbAng MenCarI ...... said...

ha3--- kita pun masih dalam proses berkenalan..
setakat ini.. saya sangat gembira untuk mengenali kamu..
dan saya doakan..
kita dapat bina satu ukhwah fillah..insyaAllah