mAcaM2 yanG bErLaku


Assalamualaikum wbt..
agak lama membiarkan blog ni bersawang..busy..
pasal..
3 minggu lepas pulun assgment--- 2 minggu duduk putrajaya ---- balik 2 hari assgment lagi--- cuti :)
hurm.. pengalaman yang paling tak dilupa..
masa dekat putrajaya saya kehilangan hp.. petang 26.0gos...
esoknya 27 ogos besday saya.. baru berangan nak bergayut..tak dapat... hu3
masa tu..hati ni.. separuh2.. sedih ke.redha.. hu3... juz buat apa yang as muslim boleh usahakan..
Alhamdulillah.. tepat jam 4.10 pagi ..31 ogos.. seorang pemandu bas menyerahkan kembali telefon kepada saya.. panjang ceritanya...alhamdulillah :)

hati dah niat nak beli hp baru..
ngeh3..
atlast.. 3.hb 9.2010.. kali pertama beli hp guna duit sendiri.. dengan harga 330 ringgit (itu aje yang mampu)..

balik kampung.. bosan..sibuk..penat..
bosan pasal adikberadik tak balik lagi.. sibuk pasal asgment tak sudah lagi.. penat pasal kat maktab basuh pinggan sebijik je.. kat rumah.. berbiji2.. ha3... tak pe.. latihan :)

esok.. akan mendapatkan satu lagi pengalaman baru..
bawa anak saudara pergi klinik (nurin yusra) untuk tindakan susulan la
dia tak sakit..tapi baby.. pembesaran dia kena tengok sokmo..
nurin.. mak ela sudi jadi ibu kamu esok!! he3.. mak dia kerja..abah dia pun kerja.. tak salah kan nak dapat pengalaman dan tolong orang?? tak sabaw!!!!

esok juga--- lepas balik klinik.. nak pergi dating
dekat library awam kuala terengganu.. pulun assgment sambil jumpa cikgu yang dirindui...
dah lebih setahun tak jumpa kot..
cikgu tolong wat assgment saya eh.. cikgu dah janji!! ha3..

oppsss-- masa kat surau tadi.. che da aku solat sebelah aku.. masa ceramah,tunggu witir.. che da cakap. ila.. nanti balik singgah rumah che da.. tengok alquran.. aku pun excited nak tahu..
MasyaAllah.. aku dah jatuh hati dengan al quran tu.. lengkap.. tafsir..terjemahan.. cerita para nabi.. hukum2 tajwid.. harganya rm 180 tengah promotion.. nanti akan rm250.. ntah bila ada rezeki ..(dudl pernah berangan..ada seseorang akan bagi hadiah alquran.. --alhamdulillah dah ada.... erm yang ni..nak berangan ke.. usaha sendiri?? ha3)


masa untuk keluar..
akan cuba meneruskan pembacaan..
saya tak boleh menulis selagi tak membaca3 :p
out..

No comments: