AidilfitRi..DuiT Raya... SaLib??



Alhamdulillah.. masih diberi keizinan untuk menghirup nikmat udaraNya.
menikmati segala permberianNya..
semasa buat blog walking semalam.. agak terkejut dengan satu post... (sebenarny PELBAGAI POST :))

Aidilftiri tahun ni agak menyedihkan...
2 perkara yang saya perasan jadi isu besar dan mengecilkan hati umat islam..
pertama----- kes iklan raya tv 3.. mungkin ada yang tahu... ada yang tak tahu..
Moga2 perkara sebegini tak berlaku lagi.. malu sangat ler... dah islam..buat cara islam... yang ada pak cik santa clause melayu tu kenaperrrrrrrrr...

Ke dua.. yang ni mungkin ramai tak tahu..
esok dapat duit raya.. dapat angpau...
CHECK BETUL2 PADA AngPAU TU...
KALAU ADA GAMbAR MASJID...
ADA GAMBAR KUBAH....
TENGOK BETUL2....
PASAL ADA PENEMUAN.. PADA KUBAH MASJID..
GAMbaR PADA AngPAU..
ADA LAMBANG SAaAAAAAAAAALLLLLLIIIIIIIIBBBBBBBBBB....

kenapa semua ni berlaku??
mungkin keraan designer angpau raya kurang prihatin.
download gamabr kat interent... ada gamabr kubah..
CONFIRM MASJID!!! ENGGAK......
GEREJA KRISTIAN PUN ADA KUBAH LA SAYANG!!!!

nanti kalau dapat.. saya upload gambar
angpau.. dan gambar gereja tu...
kalau dapat.. he3..
kalau tak dapat..
kamu boleh dapatkan isu2 baru di
http://halaqah.net
orait???



ni gambar gereja tu.. yang diletak dalam angpau..tapi sampel angpau ana tak de..

ps: nampaknyer.. tahun ni.. designer kita la teruji sikit...
kalau kes tv3.. sensitivitynya mesti dapat bahagian kreativiti dan sewaktu dengannya..orang yang terbabit dengan design2 ni la..
kes angpau pun.. encik2 designer gak..
moga2 dapat pengajaran.. sensitif sikit pada agama kita..
jangan main cedok je.. ok???



dah-------- tukar topik..








Saya nak ucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri buat...
mak dan ayah..
adik beradik yang terlalu ramai
anak2 saudara..
sahabat2 IPGKPM
warga2 IPGKPM
sahabat SMK Manir
sahabat SK Manir
warga SMK Manir
Warga Sk Manir

kawan2 lama..
sahabat2 di IPG KTHO
sahabat2 di IPG kTAA
Sahabat2 IPG seluruh Malaysia..

kakak2 angkat..
Puan NUr zahrulliza binti Suffian dan keluarga
Puan Hasniyah binti SUlaiman dan keluaarga
Cik Liyana Annisa dan keluarga
dan segala yang tak tersebut lah..

kawan2 rapat
CIk Rahmah binti Basri dan keluarga
cik Nur Sakinah Md Hata dan keluarga
cik nur Atikah binti Mahadzir

semua2 kakak2 tersayang di IPGKPM..
kak ti.. kak azi...kak sarah.. kak naimah.. kak eni.. kak fi.. kak ina..
hadoi.. ramai ni.. semua kakak2 la... semua.. yer.. semua...

sahabat2 seusrah..
husna.. siti.. sakinah.. syuhada.. farhanis.. bada.. zuraida..

sahabat terdahulu kini dan selamanya insyaAllah
farati.. nan.. azwa... hazwa..

cikgu yang ku sayangi...
cikgu wan.. cikgu faridah.. cikgu syaharyati.. hurm.. dan semua cikgu2 SAya...


SAYA SAYANG KAMU SEMUA..
tapi.. saya banyak kekhilafan.. mintak maaf dari hujung rambut... sampai hujung kaki...







`semoga diri mu berada dalam kebaikan sepanjang tahun`
amin!!!!

---islam is the way of life ------

opsss..lupa..
congrat untuk kak fi.. raya ke 3 ni.. insyaAllah..segalanya berjalan lancar.. amin3...

2 comments:

murabbi said...

owh..taching2...
nama disebut..
huu...
sayg dirimu jua..
;)

Bintun Sazali said...

kak fi?raya ke3?
apa yg berlaku?????
cite la cite laaa!!
hehe..:)