sUraT daRi SaHabaT





Ya Allah, Aku begitu bersyukur kerana Kau telah cantumkan Hati Kami untuk Kembali ke Jalan Mu...

Ya RAbbi...


Kiranya telah begitu lama aku doakan sahabatku ini...
aku begitu mengharapkan agar dia dalam pemeliharaanMu...
Aku begitu tiada daya yang menandingi hebatnya KekuatanMu ya Allah...


Sahabatku ini merindukan aku, Rindukan sesuatu dariku..
Namun senadainya aku tidak mapu menafsirkannya.. aku begitu memohon agar Kau sudi untuk mengabulkan permintaanku...




.......Tenangkanlah hatinya.......
Ya Rabbul Izzati...

Kiranya manusia takkkan lepas daripada kesalahan, aku begitu Yakin dengan UjianMu, kerana Engkau begitu memerhatikan kami...

Sahabat, Aku Begitu Menyayangimu... Apa yang aku begitu Takutkan... Akhirat menjadi pemisah yamg Hebat antara kita... aku takkan membiarkanmu... kau tetap sahabatku
dedikasi khas:buat sahabat dunya akhirahku..'merpati terbang'
sumber:sahabatku wahida amalin~


*"Ajarlah jiwamu untuk terbang tinggi,nescaya ia benci sesuatu yang remeh.Ajarlah jiwamu erti kemuliaan agar ia benci kehinaan.Berilah peluang jiwamu merasai kelazatan rohani yang agung,nescaya ia bencikan kelazatan kecil yang sementara.” jdlah seperti merpati utk terbang tinggi demi meraih jannah yg dijanjikan~~~

daripada sahabatku di iptho-siti aisyah meor kamarulzaman..

No comments: