EgOnya SaYa..




Alhamdulillah,aku diizinkan lagi menarikan jari di pentas keyboard ni.. tergerak hati untuk membuat reflkesi... kerana selang beberapa minit tadi.. Ego ku berada di kemuncak.. Betapa kurang bijaknya aku membuat keputusan..
Dari semester satu aku menunggu panggilan itu.
. dari 13 julai 2009 aku menunggu.. agar aku mendapat panggilan itu.. aku menangis kerana tak dapat panggilan itu waktu aku benar2 memerlukannya..
pagi tadi, dalam perjalanan turun tangga, untuk pergi ke baitul qurra`.. aku rindukan dia.. aku menelefon dia.. panggilan ku diangkat, tapi insan yang ku rindu itu tiada.. namun, mendengar suara si penjawab itu pun cukup untuk membuatkan air mataku menitis kerinduan..
sedang aku berehat.. teelfon ku berbunyi.
. panggilan daripada insan yang ku sayang.. namun....
hurm.. panggilan yang aku nanti2kan.. namun.. egoku.. aku membiarkan panggilan itu..

kejamkah aku?? ya!! aku kejam.. maafkan aku..
aku tak mampu...

moga pintu hatiku terbuka, untuk menyayangimu sepenuh hatiku.. amin.. aku ingin mencintaimu sepenuh jiwaku.. namun terkadang, pengalaman membuatkan ku ego..
maafkan aku.. satu hari nanti.. hati ini akan jadi milikmu.
. kerana itulah yang wajib ku lakukan padamu.. maafkan aku...

No comments: