cInta Kian MereSapi hAti..

Bismillahirrohmanirrohim..

Alhamdulillah.. diizinkan juga menaip sekejap sementara menunggu azan magrib..

semalam sesuatu terjadi pada diri aku.. 3.3.2010..

aku tidak pernah merasa nikmat sebegitu indah..

aku hampir berputus asa..

namun kerana nasihat seorang kawan..jangan merungut..

ujian ni.. nak ke tak nak..

kita tetap kena lalui..

jadi baik kita redha..

dapat juga pahala pada kita..

semalam aku ke perpustakaan sorang2.

atas nasihat kak odi.. jangan pergi..bahaya.. kita kan ada kawan..

pinjam je broadband dengan kawan,,

dipihak aku..yang kadang2 dapat wireless..kadang2 tak dapat ni..agak menyedihkan juga la...
ha3..
tetapi segala kesusahan yang agak menensionkan tu.. selesai jugak.. aku dapat rasa sangat tu pertolongan dari Dia.. pasal aku ra

No comments: